Bende doğumda taktirmistim. 9 aya yakın oldu doğum yapalı hemen adet olmaya başlamıştım ve hep böyleydi. Daha 1 ay önce yine gittim doktora ve dedi ki rahminizde sonuçta yabancı bisey var , rahminiz bunu atmak için sürekli kasılır ve dönemleriniz bu şekilde geçer. Spiral olduğu sürece devam edermiş. Yani gayet normalmis, sanirim alismamiz gerek bu duruma. Bende gynefix diye geçen spirali taktirmistim sizde mi ondan taktirdiniz?