esra01_ Bakın bir şey anlatayım .
Dış kapımız biraz zor kapanıyor , ben dalgınlıkla çekmişim ama kapanmamış öylece çıkıp gitmişim evden .Yan komşu geçerken kapının açık olduğunu fark etmiş , içeri bakıp seslenmiş ses de gelmeyince kapıyı çekip gitmiş .Sonra kocası kocamı aramış , “Bizim hanım geçerken görmüş kapınız açık ,içerisi de çok dağınık ,her yer her yerde,galiba hırsız girmiş gidip bir bakın” diye ..Diyeceklerim bu kadar.Oğlum 15 aylık.🤦🏻