Metehan68 ilk dozunu 2. Ayda yaptırdım. doktorumuz sormuyorum bile gerekli bu aşı dedi ve yaptı. Zaten aşı sayılmaz ağızdan verilen bi şurup. 250 tl gibi bi ücreti var. Çoçuklar 0-5 yaş arasında rotavirüsü olursa hastanede bile yatması gereken durum olabiliyormuş, bu nedenle yaptırmanızı tavsşye ederim.