armut benim 2 oğlumda sünnet oldu ikiside dikişliydi ikisindede aynı sünnetçimizdi ve işlem biterr bitmez her bez değişiminde pipiyi geri itmen lazım yapışmasın dedi yani işlemden sonra beklemeden her bez değişiminde geri itme işlemini yaptım 2sindede bişeu olmadı bizde zaten itfirdiğinde dikişler gerilmiyor ki alt tarafı oraya geliyor onu ondN ayırıyorsun dikişi koparacak bi eylem değildi yani bizimki ittirdiğimde dikişler yukarıda kalıyordu alt kısım geriliyordu sadece