e1827e https://imgyukle.com/i/ynxPDc Merhaba bebeğim 2 ay 3 günlük kafasinda bıngıldağın kenarında böyle birsey var bilgisi olan başına gelen var mı nedir bu
e1827e Aybuke54 hayır et ben değil bende anlamadım ortası mor kenarları kırmızı tek bir benek şişlik var ne olduğunu bilemiyorum
e1827e CeydaST hayır gormedi biz mi farketmedik başta yoksa sonradan mı oldu sanki büyüyor gibi bir de
CeydaST e1827e inşallah kötü bir şey değildir kuzum göster en kısa zamanda bizi de bilgilendir olur mu
e1827e CeydaST canım bugün aile sağlığı merkezine gittim hemanjiom gibi görünüyor ciddiye ye götür asıl taniyi onlar koyar dedi
e1827e SevdaPolat yok carpma falan olmadı.. önce vardı bizler mi farketmedik bilemiyoruz minicik noktaydı. Büyüyor sanki