Merhabalar 50 günlük bebeğim var başlarda hem sarılık riskimiz olduğu için birde sütüm yetersiz geldiğinden dolayı mamaya başladık gaz sonurumuz olduğundan dolayı başından beri bebelac gold kullanıyorum. Şuan hala meme + mama olarak devam ediyoruz mama sayımız azaldı günde 3 ya da 4 kez mama veriyorum kızıma ama şu son bir haftadır mamayı içerken çoğunu ağzından akıtarak içiyor bundan önce hiç böyle yapmıyordu, hep meme verince de süt birikmiyor ve iyice meme ucum yumuşuyor acaba neden böyle yapıyor doymuyor diye endişe ediyorum artık yardımcı olursanız çok sevinirim 🤲🏻🤲🏻