Babeshark Benim bebeğim 4. Ayda şuan 3. Aydan beri ayın bir kaç haftası 3 belki 4 günde bir yapıyor mesela bugün 2. Gün gaz var ama kakacık gelmiyor 🥲 sadece anne sütü ile besleniyor çişli bezde sıkıntı yok başına gelen var mi
2_erkekannesi Babeshark Benim oğlum da 3. Ayına giricek ve iki haftadır öyle 3 günde bir yapıyor oda zorla eltim Zeytinyağı sürdü bir kaç kere poposuna öyle yaptı
Fdmelatncy Babeshark anne sütü alan bebekler öyle oluyor sanırım genelde. Ben ikinay emzirdim sadece ama ilk doğduğundan beri günde 2 kez yapar kabız olsa bile en az bir sefer oluyor. O da mamadan kaynaklı diye düşünüyorum
Babeshark Ben bir çay kaşığı zeytin yapı veriyorum yapamadığımda ama geçen gün oda etki etmedi 2 gün üst üst verdim 😊 alerjik egzamamız var ondan olabilir mi acaba dr normal benim 10 günde r yapan hastam var dedi
Umisko Babeshark aynı şeyi yaşadık 5 güne kadar çıktı . Doktor huzursuz değilse normal , anne sütü kabızlık yapmaz dedi . Şuan bazen her gün yapıyor bazen de 3-4 günü buluyor . Keyfi de yerinde üzerine düşmüyorum
Umisko Babeshark yapmayıversin boşverin biriktirip yapıyor nasılsa :) ama bizimkinin gazı fena kokuyor 3 günü geçince 😂
mericalmila Babeshark hergün 3 kez kakamız var maşallah Buda bana çok geliyor acaba anormallik mi var diye
byferideacar Bizimde ayni durumda 4 aylik. 4 gundur bisey yok. Ne zamn doktora goturulmeli bilen var mı
Elifce42 Babeshark doktor sadece anne sütü ile beslenen bebeklerde 15 güne kadar karnı sertleşmediği huzursuzlaşmadığı süreye kadar normal dedi arada zeytinyağı içirebileceğimi de söylwdi bebeğim 3 aylıktı bunları söylediğinde