Merhaba ben bebeğim ilk doğduğunda molfiks kullandım ama çok kalındı bide işediği zaman aşırı şişerdi sonra prima premium care aldım iyiydi ama çok lastik izi yapıyordu çok az pişik yaptı diyebilirim bide pahalı olduğu için devam edemedim şimdi ise goon bebek bezini aldım e bebekten aldım denedim gerçekten çok memnun kaldım hem fiyatı iyi hem yumuşacık pişikte yapmadı arkası esnek prima gibi iz çıkarmadı üstelik tüm gece takılı olmasına rağmen taşırmadı bence prima premium care den bile daha güzel bez konusunda arayışta olanlar deneyebilir