gcelik3315 merhaba benim oğlum da 23 aylık ve son 2 haftadır uyku gerilemesi yaşıyoruz. Gece uykusuna çok direniyor. Yani sizi çok iyi anlıyorum. Ben bir kez bağırdım ve çok vicdan yaptım, çok üzüldüm günlerce kendimi affedemedim. Kendime söz verdim bir daha sesimi yükseltmedim. Çevreye pek tahammülüm yoktur ama bebeğime karşı sonsuz bir sabır hissediyorum. Bunu yüreğinizde ararsanız bulursunuz kesinlikle. Çekiştirme olayına gelince de bence yılmadan aynı konuyu hergün konuşun, inanın anlayacak ve vazgeçecek yapmaktan. Ben her gün yarım saat ikna etmeye çalışıyorum, bugün neler yaptık konuşalım, yarın neler yapacağız, yarın işten dönerken sana ne almamı istersin, gibi gibi. İşe yarıyor.
Not: mükemmel değilim, sizi çok iyi anlıyorum 🫶🏼