Benim bebeğimde şuan 8aylik doğduğundan beri aynı sorunu bende yaşadım hatta o kadar sorun yaşadım ki kayınvalidem sürekli bebek doymuyor diye moralimi bozuyodu doktor bunun bi alışkanlık olduğunu zamanla yavaş yavaş gece beslenmesini kesmem gerektiğini söyledi yani sıkma canını büyüdükçe herşey yoluna girer.