Canimoglummmm066 Kızlar kaynanam olacak kadın kendi içerken çocuk bakıyor diye canı çekmiştir diye bir çay kaşığı kadar maden suyu vermiş korktum çocuğu uyutamadım bişey olur mu
Anonim41 Canimoglummmm066 direkt şişeden dişlere temas edecek şekilde icmediyse sorun yok, diğer türlü de ciddi bir sorun olmaz ama kafaya diker gibi içerse dişlerde asit hışımina sebep olup ön dişlerde çürüme yapabilir. Bir daha vermemesi konusunda uyarın :)
Umisko Canimoglummmm066 kuzeniminki bir yaşında bir şişe içerdi günde . Çok şükür bir sağlık sorunu yok 7 yaşında şuan . Tabi içirin diyemem de bir kaşıktan bir şey olmaz üzülmeyin :)
Canimoglummmm066 Deletedmom_68 yaa teşekkür ediyorum ben biraz çok korkuyorum da bişey olur diye uyutamadım çocuğu
Deletedmom_68 Canimoglummmm066 ne demek rica ederim🫶🏻 benim oğlum da elimizde gördükçe isterdi, sordum doktoruna hiçbir şey olmaz ver şişenin dibini dedi😄😄 sizin zamanlarınızdan beri içer öyle birkaç kaşık kadar içinde alerjen bir şey de yok zaten endişe etmeyin uyutun🤗
Canimoglummmm066 MinikPandam_ bilemediğimden panik oldum çok korktum asitli hiçbişey ağzına değdirmedim daha hiç
Canimoglummmm066 Tgkaneses canım verip vermemek değil ki bi mutfağa gidip gelmede ya da arkanı döndüğün bi anda bile yapabiliyor
Liyasmum Canimoglummmm066 yok sıkıntı olmaz benim kızım bir yaşında deli gibi içiyor durduramıyorum. Doktora sordum mineralli su zaten bir zararı yok gaz yapabilir o kadar dedi.