fatmasef kızlar safra amelystı olupta göbek deliği etrafı sert olan var mı yada bu normal insanlarda da mı böle göbek deliğinde sertlik olur mu şiş değil dokununca sertlik bilen yazsın 😰
mutire İki gün önce oldum canim. Henüz nerede ne var bilmiyorum karnimda. Daha sezeryanin sizisi gitmeden bu eklendi Allah beterinden korusun. Senle konuştuk sanki benim açtığım postta. Nasılsın sen ameliyt olmusmuydun k.bakma hatırlayamadım
fatmasef mutire aynen canım konuştuk ya bu göbek deliğinin orda dikiş varya onun üst kısmı yani tam göbek gçdeliği dokununca sert acaba herkeste mi öyle kafayı yicem kesi fıtığı falsn olabiliomuş ağır kaldırmata bağlı maluö çocuğu kaldırıyorum olanlara soruyorum dokununda hissediliomu sertlik
mutire fatmasef yaaa bende çocuğu kaldirdikca ağrım oluyor Allah korusun kaldirmayim o zaman 😣 ya canım ben dokunamiyorum ki korkumdan 😔 sanki içime gocecek gibi geliyor karnım 😣 göbek deligim dahil biraz üstü kapalı acaba göbek deliğinden girmemislerdir heralde ya demi 😟😟
mutire fatmasef inan ki ben son ataktan beri kendimde degilim desem yeridir . Kendimden geçtim gittim ağri sizi sezeryanin sizisi cocugumdan ayrı kalma korkusu emziremezsem telaşı derken inan ki konustugumuzu hatırlıyorum ama ne konustugumuzu bile unutmuşum 😔 Allah kimseyi hastalikla sinamasin zor 35 günde 2.ameliyat rabbim beterinden korusun ☹️
Roniya fatmasef belki o yüzden olmuş olabilir. Benim göbek deliğinin altında olduğu için sadece iz var herhangi bir sertlik yok
fatmasef Roniya ya bnm daha 15 gün oldu ameliyat olalı göbek deliğimin üstüne bastırınca ağrı değil sadece sert dikiş yeri değil yani inş kötü bişey değildir doktor göbdk deliğinin kendi sertliği olabilir dedi ama insan endişeleniyor
fatmasef Super_anne3434 bnm bebrğim de emiyo ama biraz tombul o zorlamış olabilir dikiş dahs tutmadı bide
Roniya fatmasef yeni olmuşsunuz daha. Ben üç yıl önce oldum. Yaradır daha yeri zamanla geçer merak etmeyin. Bir sorun olsa doktor söylerdi zaten😊