Medinekndzler geçmiş olsun canım,bisol Natur kullanın,birine daha söylemiştim..Kızıma 1 yaşından itibaren kullanmaya başladım şuan 3 yaşında öksürmeye başlayınca veriyorm 1-2 güne kesiyor,bitkisel bı şurup araştırdım icerigini.Bide çok antibiyotik vermeyin