Kızlar bebeğim 4 ay 9 günlük süt ürünleri alerjisi var bu zamana kadar anne sütü aldı hep doktor gece sık uyanmaları için kaşık maması önerdi gece yatmadan önce ama sevmedi kaşıkla veriyorum hep dışarı fırlatıyor aranızda kaşık mamasını daha sıvı hazırlayıp biberonla veren oldu mu? Bir de normal alerji maması ne kullanıyorsunuz gün içinde de çok huzursuz sürekli emmek istiyor ağlıyor yenidoğan gibi acaba doymuyor mu sütüm mü azaldı normal mamayada mı başlasam bilemedim 😏