Kızlar 3 aylık bebeğim var, zor bir doğum süreci geçirdim. Doğumdan sonra kanamam çok olmuştu o yüzden yoğun bakıma bile girdim. Kırkımdan 1 hafta sonra adet oldum ve 10 gün arayla düzenli olarak 4 kez adet oldum. Eşimin iş durumundan dolayı bebekte olunca hem bu sorun hemde prezervatif dışında korunma yolları için hastaneye gitmekte geciktim. 3 hafta önce korunmasız ilişkim oldu, eşimde bir şeylerden emin olamadığı için sabah ertesi gün hapı kullandım ama hala adet olmadım. Haptan dolayı mı adet düzensizliğimden dolayı yoksa gebelikten mi diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Doktora randevu aldım perşembeye ama bebeğim daha çok küçük, gebelik istemiyorum, sizce ihtimal var mı ya da eğer gebelik varsa ne yapmalıyım?