Seastar 2 aylık oglum resmen karanlıktan korkuyor.Odasına götururken karanlık holden gecerken gözlerini sonuna kadar acıyor 🤭Normalde loş kırmızı ışıkta yatıyordu ilk ay şimdi aydınlık mavi ışıkta uyuyor.Sizde de durumlar böyle mi?
Iremylcnkya07 Seastar 40 çıkana kadar loş ışıkta uyuttum ben 40 çıktı direk karanlık odada uyuttum öyle alıştı karanlıkta uyumayı daha çok seviyor bebeğim
Seastar Iremylcnkya07 Bana çekmiş sanırım 😁Ben de asla karanlıkta uyuyamam.Uyku sırasında elektrıkler kesılsın direk uyanırım🤭🤭
Iremylcnkya07 Seastar bende em ufak ışık olsun uyanırım o yüzden karanlığa alışsın diye 40 tan sonra hemen karanlık ortamda uyuttum benim kızımda azıcık ışık görsün gözünü açar kıpırdanır hemen😂😂