Ftmmm111 Kızlar ikizlerim 14 aylık bu ara mama içerken saçları ensesi ter içinde kalıyor normal mi bu?
Hadianne Ftmmm111 bebekler meme ya da mama içerken bı efor sarf ediyolar o yüzden terlemeleri çok normal canım
Ftmmm111 kukuliiii sizinki daha bebiş çok efor sarfediyorlar o zamanlarda o yüzden terliyorlar ama bizim yoktu yeni oldu 🙄🙄
Ftmmm111 Hadianne ay ama hiç yoktu ya çok acıktıklarında bir anda içiyorlar ondandır demi? 180 ml 1-2 dk da içtiler resmen 😟😟 inşallah ondandır