Kızlar selam bir konu hakkında sizden fikir öneri almak istiyorum.Burda çok fazla kişiyiz tecrübelerinizi öğrenmek istiyorum.
Oğlum 4 aylık oldu.Doğduğundan beri gece uykusu hariç tüm uykularını kucağımda yapıyor.En uzun uykuya daldığı(3-4saatlik uykusunu dahi kucağımda yapıyor)Ten tene temas evet çok önemli anne kokusunda kucakta uyumayı bebekler çok sever normal bunlar.Ama beni ciddi anlamda yoruyor.Çünkü gece 5-6kere kalkan tam uykuya dalamayan bir bebek.Gece zaten uyuyamıyorum.Gün içerisinde o uyurken dinlenmek,ev işi yapmak istiyorum ama kucağımda uyuduğu için hiçbir şey yapamıyorum.Yatağına koyduğum an çığlık atarak uyanıyor geri uykuya sadece kucağımda dalıyor.Yani tuvalete bile gidemiyorum o derece kucağımda uyuyor.Sizce nasıl yatağına alıştırabilirim lütfen deneyimlerinizi yazar mısınız