Merhabalarrr oğlum 8 buçuk aylık sadece anne sütü alıyor ve ek gıda 8.ayına girdiğimizden beri geceleri çok sık uyanmaya başladı başta soymadığını düşündüm mama verdim ama mamayı reddediyor uyanıp emip geri uyuyor bu durumu yaşayan sonradan düzelen var mı ?