Kanaması 40 günden uzun süren var mı? Ben normal doğum yaptım. Bugün 47. günüm. 38-39 günde kanamam bitmişti. iki gün sonra tekrar başladı ama kanama şeklinde değil lekelenme şeklinde geliyor. Normal mi bilemedim doktora gideceğim tabiki ama burayada sormak istedim kızlar yaşayanınız var mı?