_tuuggcce_ Merhaba, mama yaptım ama bebeğim hepsini içmedi. Biberonde kaldı. Sorum şu ki bu biberondaki mamayı ne kadar sürede içebilir? Mesela 1 saat sonra yeniden istese vereyim mi yoksa yeni mama mı yapayım?
[silindi] _tuuggcce_ Eğer İçtiyse 1 saat süresi var yaptığınız andan itibaren, hiç içmediyse 2 saat süresi var
Bebeginibekkleyenn _tuuggcce_ buzdolabında saklayın 2 saat sonra kaynar suya oturttun binoronu ılıklaşınca verebilirsiniz (içtiyse bile yapabilirsiniz doktorum demişti)
_tuuggcce_ 1anne1bebegi Alparslansmother SMA comfortta kutu üzerinde yazmıyor, teşekkür ederim kızlar ☺️