canireemy normal doğumsa eğer 1.aydan sonra sporu öneriyorlar, tabi kendini iyi hissediyorsan dikişlerin düştüyse doktor kontrolünde sorup başlayabilirsin ben yine de 40.gün dolduktan sonra spora başlamıştım dikiş acılarım da gitmişti
Diyetisyene de başladım doğumdan hemen sonra başlamamı istemişti maalesef çok acıkmalarım olduğu için kendime biraz süre tanımıştım 😇