Merve123456kerem biz de aynı haldeyiz ve 10 aylık olduk hala aynıyız. Uyku sinyali vermese oynamak istese yıpratmayacak, ama uykusu var gibi gelip kucağıma yatıyp ağlıyo sızlanıyor yatırıyorum kendini kucağımdan atıyo ayağımdan atıyo, sallatmıyor çığlık kıyamet kavga halindeyiz. Giyinirken öyle, alt değiştirmek zaten büyük kavga sebebi, banyoya sok soyarken kavga, banyodan çıkarken çıkmak istemiyo ayrı çığlık, çıkarttın diyelim havluyla kurulamamı bile istemiyor, giydirmek desen ölüm. Ancak ve ancak youtube sevimli dostlar izlerse sakince duruyor, o zaman giydirebiliyorum ama bu şekilde de ekran bağımlısı olacak. Artık geceleri uykusunda emekleyip kafasını çarpmaya başladı, geceleri emme harici 15 defa uyanıyoruz, bazen gece uyanıp bir saat sallasam da uyutamıyorum, anksiyetem tavan, yardımcım bakan biri yok, eşim destekçi değil, ne var çocuk bu sen annesin katlanacaksın şeklinde yaklaşıyor, çocuk akşam 10da uyusa sanki survivordan çıkmış gibi bi yorgunluk çöküyor, güreşmekten sol bileğim incindi ödem yaptı şişti, doktora gidemiyorum çocuğu bırakacak kimsem yok, ağrıdan geceleri uyuyamıyorum yani ne diyeyim ki bazen hıncımı bişeyden çıkarmak istiyorum bişeyleri kırıp döküyorum sonra yeniden toplamakla uğrasıyorum, eşim eve gelince düşmanım gelmiş gibi oluyorum, ama tüm gün evde yalnız da durmak istemiyorum. Psikolog öneriniz var mı bşr de seans fiyatlarını biliyor musunuz 😣