Melikemuhammed06 Bebegim 9 aylik oldu 1 ay önce emeklemeye başladı sürünerek gidiyo her yere ama oturamiyor tereddüt etmeye başladım kizlar normalmi acaba yaşayan vadmi
nidan34 Melikemuhammed06 merhaba doktorunuz ne diyor 9 aya kadar sınır var oturmada diye biliyorum emeklemesi normal mi yoksa sürünerek mi
nidan34 Melikemuhammed06 pardon sürünerek gidiyormuş öyle yazmışsınız yani bacaklar hiç kalkmıyor değil mi
Anastasya Melikemuhammed06 merhabalar benim kızım önce sürünerek gidiyordu en başta 9. Ayda kendisi desteksiz oturmaya başladı yani alti aylık olmuştu ama desteksiz oturmuyordu.onuncu ayında emeklemeye başladı şimdide çok şükür ufak ufak yürümeye başladı tabi her bebeğin gelişimi farklıdır.Ama doktora danışın daha saglikli olur
bercemguzelsoy Benim bebeğim 7ay 3gunluk 1ay oluyor emekliyeli benimde bebeğim oturamiyor ya sağa ya sola yada sırt üstü düşer. Ama koltuğa bana tutunup kalkmak istiyor tabi kalkincada elerini bırakıyor onu tutmamida istemiyor ve sırt üstü yere düşüyor
Cankuzuannesi Melikemuhammed06 pediatri polden randevu alıp gitme şansınız var mı 9 aylık bir bebeğin artık oturması gerekiyor emekleme vs kriter değil ama oturmak önemli bi gösterge
Poly-ana Melikemuhammed06 Destekli oturtuyor musunuz peki kilosu falan nasıl canım. Emeklemesi çok önemli değil direk yürümeye de gelebilir. normal şartlarda 9da oturuyor olması gerekirdi evet ama her bebek farklıdır siz yine bir doktora gösterin ama stres olmayın bir gün bir bakmışsınız oturuyor 🫠