Gmz5560 Kızlar bebeğim 4.ayına girdi bütün gün ağlıyor neredeyse eli sürekli ağzında salya artışı da var dişmi çıkarıyor acaba dış kasiyici aldım ama Bi etkisini göremedim dış çıkarıyor sanırım onerileriniz varmı ağrısını hafifletecek
Poncikkkk Gmz5560 emzik gibi birşey var içine meyve falan koyuluyor onun içine meyveyi koyup biraz buzlukya bekletin öyle verin bebeğinize rahatlatır göğüs pompası varsa emziryorsanız sütünüzü sağıp yine içine dökün dondurma gibi olur bebeğe o dönemlerde herşeyi ağza koyma zamanı ondanda olabilir dişte diş etleri şişer
Gmz5560 Poncikkkk diş etleri alt taraf sadece şiş o emzikte etkili olur inşallah alıcam ondanda teşekkür ederim