Pesenimu Kızlarrrrr burda paylaştığınız kahve fincanlarına bayılıyorum😍 ama hangisi nerden bilmiyorum. Hadi en güzel fincanlarınızı nerden olduğuyla paylaşın da biz de alalım 🧡
Tatlican Pesenimu Benimkiler kimisi 7yillik sari tepsideki yeni ama oda sakaryadan hediye geldi ,birde kabakli olan Englishome den
Tatlican Pesenimu onlarda 7 yilik hatta tesisi ve bardaklariyla dur atayim takim olarak Bunlarda varmiş