Sol üst kök dişimin arkası yara aft tarzı birşey oldu beyazladi şuan yemek yerken, konuşurken ağzımı kimildatirken bile acıyor tam dişimin arka kısmında olup etime değdiği için boğazıma doğru iniyor biraz dün gittim doktora gargara ve krem verdi.Krem bı kaç saat etki ediyor ama sonra yine aynı gargara da aynı şekilde bugün 6. Gün felan öneriniz varmı nasıl geçirebilirim