Esinzhl Merhaba, saçıma önce boya sürer gibi sürüyorum fırça ile her yerine tamamen değicek şekilde. Kuru yer kalmadıktan sonra 1 saat o şekilde bekletiyorum. Sonrasında kurutma makinesi ile kurutuyorum. Eğer keratini düzleştirici etkisi için yapıyorsanız kurutma işleminden sonra düzleştirici ile üzerinden geçin ve 2 gün yıkamayın evden çıkmayacaksanız. Ama düzleştirme için değil sadece bakım için yapıcaksanız saçınızı kuruttuktan sonra düzleştirmenize gerek yok. Yine mümkünse 1-2 gün yıkamayın sonrasında yıkayın. Evde varsa tuzsuz şampuanla yıkarsanız daha güzel olur. Zaten yıkadığınız anda saçınızdaki farkı anlıyorsunuz eller ellemez🥰