Kızlar eve epilasyon aleti aleti aldım şuanlık bir sıkıntı yok ilk seansı mı yaptım ama tüm vucüdün jiletle alınması gerekiyormuş aldım bir sonraki Sean 14 gün sonra e o süreye kadar jilet yüzünden tüyler 3 gün sonra yine çıkıyor bu sırada tüylerimi jiletle alsam sıkıntı olurmu yoksa hiç bişey kullanılmıyormu