Asliaydn7 Merhabalar aşırı iştahsız oğluma argivit focus kullanmaya başladım bu bir şiş bitince ikinciyi hemen mi almam gerekiyor arada bekleme süresi olması mı gerekiyor ya da kaç ay üst üste kullanabilirim? Siz nasıl kullanıyorsunuz
endoplazmikretikulumiste Asliaydn7 focus konsantrasyon İçin veriliyor classic öneriliyor diye biliyorum o durumda , ama bence değerlerine bakılmadan takviye vermek sakıncalı