ipeklihayat Arkadaşlar kızım 2 aylık emzik almıyor kesinlikle philps avent, bibs kauçuk ve nükleer kauçuk markalarını aldım ama yok almıyo çocuk beni çok yoruyor bu durumu ya siz nasıl alıştırdınız lütfen taktik verin 🥲🥲🥲
Mrvsmt2502 ipeklihayat almıyorsa zorlamayın. Yarın emzik düşünce uyanıyor, şu yaşına geldi bırakmıyor, damak yapısı boxuldu dersiniz
senvarsan ipeklihayat philps acente aldım kapcuk emzik aldım damaklı emzik aldım bakkal memesi aldım evde bir dünya emzik var ama kabul etmiyor beni çok yoruyor daha benim bebek küçük 1 aylık azına verdiğimde ööö deyip midesini bulandırıyor geceleri hep meme emmek istiyor uyumuyor da bende bendensel olarak da yoruldum ruhsal olarak da birde tek ben bakıyorum bebeğe eşim vardiyalı çalışıyor zor dayanıyorum keşke alsa emzik pekmezli su yaptım batırdım o da olmuyor tutmayan bebek tutmuyor maalesef Allah yardımcın olsun canım
Aslan2023 Umarım alışır 🙏🙏 alışmayan istemeyen istemiyor benim bebeğim ne yaptıysam emmedi ve beni emzik gibi görüyor çok yorucu. Bebeğim 8 aylık 🤦♀️