Merilayda07 Kızlar bebeğim 7 aylık heyecanlanınca yada kucaktayken bir şey gördüğünde güldüğünde felan çok fazla kollarıyla titremeye başlıyor normalmidir ? Her ihtimale karşı doktordan randevu aldım ama varmı böyle bir şey bebeklerinizde
Gokturk_ Merilayda07 benim oğlum da heyecanlanınca leylek gibi yapardı ellerini çırpıp titrerdi mutlu olunca falan hala yapıyor 14 aylık oldu 😀hata 28 yaşındayım ben bile çok mutlu olunda heyecanlanınca titrerim 😀
Guzelanne19 Normal bence benimki hala.titiryo bazen 3 yaşında kendi bilinçli yapıyor şuan ama.kucukkende heyecandan delirirdi