Birkizannesi123 Kızlar öyle xxl istemiyorum ama olduktan sonra iyisi olsun Philips aklımdaki ama sadece isimle kalıyorum
Nacafa Birkizannesi123 Normal boy diye geçenler çok küçük. Ben ixaomı xxl kullanıyorum iki kişilik patates kızartırken tam yetiyor tavuk falan pişireceğiniz zaman iki kişilik tek defada sığıyor içine
aselinanesii Birkizannesi123 karaca konuşan airfryerlardn kullanıyorum xxl olandan 3 yaşında kzıım eşim ve bana tam yetiyor. Normallerin çok küçük olduğunu düşünüyorum
Birkizannesi123 Nacafa aaaa gerçekten mi araştırdım 4 kişilik falan deyince yakın birinde hiç görüp inceleme şansım olmadı teşekkür ederim
Omeruraz Melek2104 ben çocuk doktorumuzun tavsiyesi üzerine aldım almayı düşünmüyordum ama o öyle diyince içimdeki kuşku gitti
Nacafa Birkizannesi123 mağazaya gidip incelerseniz ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız. Mesela patates pişireceğiniz zaman patatesleri ince bir sıra halinde katmanız lazım. yani kalın, üst üste katlamazsınız yiyecekleri