Kızlar son 10 gündür sabahları veya saat farketmeksizin feci şekilde kasıklarıma alt karnımla beraber bir ağrı saplanıyor normal doğum yapanlar bilir o son radde ki sancı varya onun gibi bir sancı belimi yerinden koparıyor aynı anda ve makata vuruyor ağrısı .Dayanamıyorum böyle olan var mı şuan gene tuttu oğlumu saklayamıyorum o derece .😞Makat ve sol tarafına vuruyor ağrısı .En son bu ağrıyı 14 ay önce oğlumu doğururken çekmiştim .Hiç abartmıyorum öyle bi ağrı. Bu arada 3 Ekim de spiral taktırdım ondan önce yoktu böyle birşey ondan olabilir mi ?