Kızlar bebeğim 2. Ayında meme reddi yaşadı kilo alımı yarıya düştü . Doktor da mama başlattı ve ben doktoru dinlemek gibi bir hata yaptım her emzirme sonrası 60 cc mama vermemi söylüyordu ama ben gece hiç mama vermedim ve sabahtan öğleye kadar da mama vermedim . Sadece öğleden sonrası ve akşama kadar 3 veya 4 kez 60 cc mama veriyorum . Emziren bi anne tanıdığım doktoru değiştirmemizi önerdi . Başka bir doktora gittiğimiz de mama başladığımız için tepki aldık bebeğinin gelişimi iyiymiş neden başladınız dedi . Bugün sağlık ocağına gittik boy kilo takibi için oradaki ebe de aynı şekilde çok tepki gösterdi mama anne sütünü geriletir bence bırak mamayı dedi . Çocuğun gelişimi normal dedi . Ben mamayı bıraktırmak istiyorum hatta bir haftadır günde 3 e düşürdüm mamayı ama nasıl bıraktırmalıyım bilmiyorum. 60 cc yi mi azaltmalıyım yoksa öğün olarak mı azaltmalıyım . Böyle birşey yaşayan varsa tavsiyelerinize ihtiyacım var