Memeyi biraktiktan sonra bizde bir muddet elle temas seklinde ilerledik. Bu sefer eliyle oynayarak uyuyordu. Aglama durumlarinda emzirerek sustururukurya, memeden sonra gosgsume dokunarak sakinlesiyordu. Zaman icinde azalttim. ’senin artik memeye ihtiyacin yok, buyudun ve ondan bagimsiz hareket edebilirsin bu harika bir sey" seklinde anlattim. ’artik orasi benim ozel bolgem ben istemeden dokunamazsin" dedim. Oyle oyle azalttik. Simdi dort yasinda bagimlilik boyutunda elbette degil. Ama hala ilgisi var. Bazen dokunmak istiyor. Ama bu normal tabi. Cunku yasaminin ilk yillarinda en onemli besiniydi. Anneyle kurdugu guvenli bagin yoluydu, siginagiydi. O nedenle buyuselerde sempatilerinin devam wtmesi cok normal.