Ensensr13 Normalde 1 kiloyu geçiyordu kilo alımı ama şu 2 aydır çok yavaş kilo alıyor. Bebeğin kilosu normale göre iyi ama aylık baktığım zaman bu ay az almış. Sizin bebekler ayda ne kadar alıyor. Bebeğim açmı kalıyor acaba diye düşünüyorum hep.
eymenin_annesi34 Ensensr13 çok hatırlamıyorum en son kilosunu ama doktorumuz 4.aydan sonra kilo alımı yavaşlar endişe etme demişti
Damlanurrr Ensensr13 aç olan bebek bunu belli eder siz anlarsınız zaten kiloya çok takılmayın doktorunuz mühim bi şekilde uyarmadiysa önemli olan sağlıklı iyi olması büyüdükçe bebekler kilo alımı azalıyor zaten
masallllll Ensensr13 bebişlerimiz 4. Aydan sonra kilo alımları yavaşlar zaten canım hareketten artık büyüdüklerinden öyle düşün normalde 1 kilo ama artık 500 700 arası alırlar . Öyle takip et annesi 🌸
Ensensr13 Damlanurrr zaten bu beni düşündürüyor. Eskiden bukadar huysuz değildi. Şuan gündüz uykusu yok denecek kadar azaldı. Sağlık ocağındaki ebede bişey demedi kiloyla alakalı. Bebeğimin kilolu olduğunu düşünüp aldığı kiloya çok takılmıyor.
Selim132402 Ensensr13 zamanında hemşire şey demişti; her ay her ay bir kilo alırsa obez olur. Kendini taşıyamaz. O anda gülmüştüm ama çokta mantıklı gelmişti. Artık gram gram alacak. Kimi ay 200 kimi ay 300 kimi ay 400.. 1 yaşından sonra ise duracak diğer yaşına girene kadar.
Selim132402 Ensensr13 aynen öyle. Artık vücudu biz yetişkinlere benzemeye çalışıyor o aylarda.. bizler nasıl her ay kilo alıp verimi değişiyorsa bebeklerde de öyle olmaya başlıyor
Nur-ber Ensensr13 500 gram almıştı benimkisi 5 ay önceside her ay 2 kiloya yakın alıyordu ama normalmiş
Ensensr13 Nur-ber benimkide öyleydi. Her ay 2 kiloya yakın alırdı. 4.ayda 1 kilo almıştı bu ay ise çok az almış geçen aylara göre. O yüzden biraz moralim bozuldu. Kilolu olup olmaması çok önemli değil benim için aç kalıyorsa ve ben farketmiyorsam o sıkıntı🤦♀️