Kızım arada bir uyku saatlerinde ağlama krizi yaşıyordu.Bu aralar iyice kızım raydan çıktı.Bugun arkadaşlarım geldi kızımla yaşıt çocukları var onları görür görmez çığlık kıyamet hiç bir oyuncağını elletmiyor onlara gidince de onların oyuncağını da kendi oynamak istiyor sürekli konuşuyorum anlatıyorum okadar ezberlemiski benim cümlelerimi tekrarlıyor oyuncaklarını paylas sana geri vericekler vs vs diyo kendi kendine.Artik benimde sinirlerim yıprandı kendimi yetersiz neyapacagimi bilemez haldeyim İstanbul’da devlet çocuk pedagog una nasıl nasıl randevu alınıyor ilk çocuk hastalıkları na götürüp onun mu yonlendirmesi gerek? Sizinde bu yaş grubu cocuklariniz nasıl herşeyi aglayarak sinir krizleri gecirirerek yaptırıyor mu