silaa66 Şuna bakın ya ne olduğu belli değil bezin dışında değil içinde duruyor tüketici haklarına mı şikayet etsem cimere mi kendi sitelerine mi yazsam bebek sağlığı o kadar araştırarak karar verdim birde çok sinirlendim
Annis-ogul silaa66 ilk kendi sayfalarına yaz cnm ve bezi atma sakla .Onu senden gondermeni isteyecekler sana yeni hediye gomderirler.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Benmde bi tanıdığım bezde tel parçası çıktı demişti. İyiki fark ettim ki batabilirdi demişti. İmstagrm sayfasına mesaj atmış, fotoğraf isteemişler. Ama çöpe atmıştım keşke atmasaudm demişti
silaa66 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala şimdi senin demen üzerine instagramdan yazdım teşekkür ederim Tel mi cidden mi yok artıkkk ya
silaa66 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bezi istediler tohum olabilir falan dediler tohumlu bezleri varmıs pek ugrasmadım