Merve_klc05 bu dönemleri gerçekten geçici, inanın. Banada hiiiççç bitmeyecek çile gibi gelirdi zombi gibi gezerdim evin işini yapmak şöyle dursun yaptığım kahvryi içemezdim 🥹 şimdi 2 yaşını dolduracak çok şükür düzene girdi uykuları ve kendi kendine de vakit geçirebilecek düzeyde çok rahatladım. O uyuduğu her fırsatta sizde uyuyun, dinlenin yarım saat bile olsa hiçbiseye elinizi sürmeyin bebeğinize en faydalı ancak öyle olabilirsiniz. Sadece sabır dileyin, zaman çok hızlı geçecek emin olun 💐🫠