Bende bugün alerji için test verdim kızım 4 yaşında çilek yedikten snra ellerinde kaşıntı kızarıklık oluyor kurdeşen gibi geçen yılda oldu egzama deyip geçtiler. Sonuç da ckms az önce totel IgE 310 ckms. Normal değer 60 olması lazm diyor. Alerjisimi var yani