Pofudukannesi Doğum yapalı 2.ay 25 gün oldu sezaryanla doğum yaptım 15 -20gun kanamam geldi sonra 10 falan hafif hafif geldi ondan sonrada birdaha gelmedi böyle olan anneler varmı
Pofudukannesi Bensum yaaa ama kasıklarımda ağrı oluyor karnım şişiyor olsa rahatliyi verecekmiş gibi hissediyorum birde ev sobalı bende terlik ceket giymeden mutfağa falan cikiyorum ondanda uautuyorum saten bebeğim dede hala gaz sorunu var🤦🤷🏻♀️
Prensesannesiyimmm Pofudukannesi canım benim kızım 16 aylık hala olmadım 😂 emzirince 2 yaşa kadar normal diyorlar 🤷🏻♀️