Merhaba arkadaşlar bebeğim hastalaninca karaciğer enzimleri yüksek çıkıyor doktorlar olabildiğince ilaç kullanmamaya çalış dedi ve sürekli hastaneye gidip kan veriyoruz ultrasona girdi bisey cikmadi cocuk her ay hastalaniyor islc vermesem iyilesemiyo atesi zor düşüyor böyle olan varmi lütfen yardımcı olun ne yapacağımı şaşırdım artık doğal yöntemler de denesem olmuyo