ilaydacemiko alerjik bir bebeğim var, süt alerjisi çıktı 2,5 aylıkken şuan 8 aylık olacak 4 gün sonra yumurta dahil süt ürünlerni tüketiyor. Bende çok korktum sanki herşey alerji yapacak gibi geldi. Ama çok şükğr hiç sorun yaşamadık. Biraz kısarıklık olmasına rağmen doktorumuz kesmedi. Bu hafta yarım yumurtaya geçtik inşallahta böyle devam eder. Elma ve armut gaz yaptı sadece.
Biz meyveyle başladık bu arada 6. Ayı bekletti doktorumuz öncesinde önermedi. Sonra sebzeye başladık. İsterseniz listemizi atabilirim nasıl bir yol izledik göeün diye. Şuan 3 öğün yiyor hergün 🥰 Sizin doktorunuz ne önerdi? Nasıl başlayacaksınız?
Not: hiç tam pürüzsüz vermedim. Başlarda az az verdim öğürsede vermeye devam ettim. Şuan herşeyi yiyor çiğniyor ağzında çeviriyor. Besin reddi henüz yaşamadım. Belki ilerde olur bilemiyorum 😌