saricicekim ben vermek istemiyorum çok araştırdım bu konuyu. Yararından çok zararı var artık çünkü ineklere antibiyotik veriliyorlar fazla süt üretsin diye başka ilaçlar veriyolar ve genetik yapımızı bozuyor. Dişleri çürüttüğü işe ilgili bir yazı da okumuştum. Güvenilir bir yerden süt alıp kendimiz kaynatalım derseniz de evdeki sıcaklıkta içindeki yararlı bakterilerde ölüyor. Sütü pastörize tüketmek gerekiyor. Karton kutulardaki sütlerin de hiç bir faydası olmadığını açıkladılar