Edaclp Kızlar oğlum 2 Kasım da 3 aylık olacak 3 dişinin de tepesi çıkmış beyaz beyaz elimi sürdüğümüzde sivri sivri hissediyoruz çok erken değil mi yaşayan var salyası hiç durmuyor çok huzursuz zar zor emziriyorum
Azraada58 Edaclp 3.5 aylıkken basladı 4 aylıkken cıkardıı alttan 2 her cocuk farklıdır kimi 1 yaşında 2 dişi vardır kimi 6 aylık 4 dişi vardır biz suan 20 aylıgız sadece üstten 2 ci azılar kaldı oda eli kulagında cıktı cıkıcak
Cekiyorum_Gulumse Edaclp yaa benim oğlumda 3 ay 7 günlük çok huysuz 2 gündür. Hep meme istiyor memede uyumak istiyor. Bırakınca uyanıyor. Ağzı tükürük salya hep .. dis için erken değil mi o değildir diye düşünürken yazıyi gördüm. Kızım 7 aylık falandı cikardiginda
Edaclp Cekiyorum_Gulumse Bencede erken ama uç kısımları zaten çıkmış elle hissediliyor beyaz gözüküyorda daha eliyle tam bişey bile tutamıyor ki diş kaşıyıcı falan vereyim çok zor ya
Azraada58 Edaclp biz tetagil kullanmıştık kuzum bide agız icindeki ateşi alsın diye emzigi buzlukta sıgutup veriyoduk cok huysuzlaşıncada calpol veriyoduk
Azraada58 Edaclp yok aglamak yok bunlar gecici bizde suan 2 ci azıları cıkartıyoz aglasam ben ağlarım inanki 😊