Merhaba kizlar 2. Bebegime hamileyim sexeryan icin yilbasini atladiktan sonraki gunler dedi.Ama 30 aralık esimin dogum gunu doktora teklifte bulunsam bu konuda bebegimin sagligi ile ilgili bir sorun olamayacaksa o gun olmasi mumkunmu diye. Sizce olurmu boyle birsey soylesem 🫢