Kızlar öncelikle borsa bilgim sadece halka arzdan ibaret onu belirteyim 😊 bebeğim adına hesap açtım iki aydır halka arz olan şirketlerden onun için de aldım hepsinden kar ettik onunkileri satmadım. Kendi adıma aldıklarımı tavan bozunca satıyorum. Onunkileri de tavan bozunca satmak mı mantıklı( satıp altın almaktan bahsediyorum) yoksa zaten ilerde yükselir diye beklemek mi mantıklı. Onun için aldıklarımı yatırım amaçlı alıyorum yani uzun vade bekleyeceğim sizce hangisi mantıklı?