Slncnr benim kızım 3,5 yaşında bir ay oldu dığum yapalı herşey çok iyi kızım bana çok yardımcı oluyor ben bazen ağladığını duymadığımda gidiyor emziğini veriyor susturamadığında beni çağırıyor banyosunu beraber yapıyoruz altını değiştirdiğimde bezini getiriyor çöpe atıyor bu durum onun çok hışuna gidiyor herşeyi beraber yaptığımızda kıskançlıkta olmuyor kardeşini çok seviyor çok şükür çok akıllı bir kızım var daha şimdiye kadar zarar verdiğini görmedim bence daha erken yapmayın ikiside bebek olmuş oluyor bu yaş farkı çok iyi bence