Taşınma esnasında kolimiz kayboldu ve taşıma şirketi tüm sorumluluk bizde demişti eşimin arkadaşının da kaybolmuş eşim şikayet edeceğini yazdı kim senin kolini ne yapsın yazmış eşime edersen et yazmıs basına bu tarz birşey gelen varmı ne yapmamız lazım acaba şikayet edilirse nereye edilebilir